MSI با Marshal قصد انفجار دارد
نوشته شده توسط : پرهام

ظهور Sandy Bridge ، اینتل بار دیگر پرفورمنس فوق العاده محصولات خود را به رخ کشید ، برای دستیابی به این سطح پرفورمنس نیاز به یک مادربورد جدید برپایه چیپست های P67 یا H67 و یک پردازنده Sandy bridge اینتل مبتنی بر سوکت 1155 دارید .

در همین راستا تا به حال شرکت های معتبر بسیاری مادربورد های بسیار قدرتمند و پر زرق وبرقی را پر پایه این پلتفورم جدید وارد بازار کرده اند ، اما اینبار شرکت MSI تصمیم گرفته است تا همه خوبی ها را یکجا جمع کرده و محصولی را بیرون دهد که مدت هاست عاشقان سخت افزار و Enthusiast ها و مهندسین منتظر آن بودند ، و آن چیزی نیست جز :

 

MSI Big Bang P67 Marshal

 

MSI

 

MSI در این مادربورد سنگ تمام گذاشته و تمام ویژگی های مورد توجه را یکجا در این مادربورد گنجانده است . Marshal در زمینه پورت های I/O دارای 12 عدد پورت USB 3.0 و 10 عدد پورت SATA که 4 تای آنها بر مبنای استاندارد جدید SATA 6G هستند و 2 عدد پورت eSATA است .

 

MSI

 

همچنین دارای مدار تغذیه 24 فاز DrMOS ، نقاط مونیتورینگ ولتاژ ، یک دستگاه بیرونی مخصوص اورکلاک به نام OC Dashboard ، کارت صوت آنبورد Sound Blaster X-Fi ،هشت عدد پورت PCI-E X16 و ... ده ها ویژگی دوست داشتنی و البته کاربردی دیگر است !

 

MSI

 

در ساخت Marshal از قطعات Military Class نسخه 2 استفاده شده است تا دیگر هیچ اما و اگری در زمینه درجه پایداری و Durability قطعات باقی نماند ! همچنین این بورد دارای یک Super Charger برای شارژ سریع iPad و iPhone و Smart Phone ها است تا لیست امکانات لوکس خود را تکمیل کند .

مشخصات :

MSI


EgyUp 4 upload pic and wallpapers

:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: